عمومی

دستگاه های لیبل زن میوه

لیبل زن میوه

دستگاه های لیبل زن میوه و صیفی جات امروزه در صنایع بسته بندی و سورتینگ میوه جایگاه با اهمیتی دارد. دستگاه لیبل زن ابزاری ضروری برای کارگاه های بسته بندی می باشد، بطوریکه استفاده از دستگاه لیبل زن سرعت بسته بندی را به مقدار چشمگیری افزایش می دهد. از مزایای دستگاه های لیبل زن علاوه بر افزایش سرعت لیبل زنی و بسته بندی میوه و صیفی جات می توان به کاهش هزینه های لیبل زنی متداول دستی اشاره کرد. همچنین ضایعات ناشی از لیبل زنی با دستگاه در مقابل لیبل زنی به روش دستی بسیار ناچیز می باشد. در ادامه به چند دستگاه لیبل زن مخصوص میوه می پردازیم.

دستگاه لیبل زن شارژی میوه

لیبل زن شارژی کره ای

لیبل زن شارژی کاملا اتوماتیک بوده و با لمس سطح مورد نظر عملیات لیبل زنی را انجام می دهد. این دستگاه دارای چشم الکترونیک می باشد و برخلاف دستگاه های لیبل زن دستی نیازی به فشار اهرم نمی باشد. دستگاه بسیار سریع می باشد بطوریکه می تواند ۴ لیبل در ثانیه بچسباند. شارژدهی مناسب باتری از نقاط قوت این دستگاه به شمار می آید، داشتن یک باتری ۲۶۰۰ میلی آمپری ۶ تا ۸ ساعت شما را از شارژ مجدد بی نیاز می کند. همچنین از مزایای دیگر این دستگاه جمع کن ضایعات رول را می توان نام برد که از پخش شدن تکه های کاغذ در محیط کارگاه جلوگیری می کند.

دستگاه لیبل زن دستی میوه

لیبل زن Towa مدل APN-30

دستگاه Towa مدل APN-30 با دست کار می کند و با فشار اهرم یک لیبل از دستگاه خارج می شود و آماده چسباندن روی سطح مورد نظر خواهد شد. این دستگاه توانایی برچسب زنی حداکثر تا عرض ۳ سانتی متر را دارا می باشد. دستگاه دارای سنسور ثابت در مرکز خروجی می باشد. سرعت عملکرد دستگاه کاملا مرتبط با سرعت اپراتور است.

لیبل زن Towa مدل APF-30

دستگاه Towa مدل APF-30 با دست کار می کند و با فشار اهرم یک لیبل از دستگاه خارج می شود و آماده چسباندن روی سطح مورد نظر خواهد شد. این دستگاه توانایی برچسب زنی حداکثر تا عرض ۳ سانتی متر را دارا می باشد. دستگاه دارای سنسور متحرک می باشد و به سمت چپ یا راست حرکت می کند این ویژگی موجب می شود تا دستگاه عملکرد دقیق تری برای لیبل زنی داشته باشد. سرعت عملکرد دستگاه کاملا مرتبط با سرعت اپراتور است.

لیبل زن Towa مدل APF-60

دستگاه Towa مدل APF-60 با دست کار می کند و با فشار اهرم یک لیبل از دستگاه خارج می شود و آماده چسباندن روی سطح مورد نظر خواهد شد. این دستگاه توانایی برچسب زنی حداکثر تا عرض ۶ سانتی متر را دارا می باشدو برای چسباندن لیبل های عریض تر مثل لیبل هندوانه و لیبل ملون مناسب تر است. دستگاه apf-60 دارای سنسور متحرک می باشد و به سمت چپ یا راست حرکت می کند این ویژگی موجب می شود تا دستگاه عملکرد دقیق تری برای لیبل زنی داشته باشد. سرعت عملکرد دستگاه کاملا مرتبط با سرعت اپراتور است.

لیبل زن Towa مدل APF-100

دستگاه Towa مدل APF-100 با دست کار می کند و با فشار اهرم یک لیبل از دستگاه خارج می شود و آماده چسباندن روی سطح مورد نظر خواهد شد. این دستگاه توانایی برچسب زنی حداکثر تا عرض ۱۰ سانتی متر را دارا می باشدو برای چسباندن لیبل های عریض تر مثل لیبل روی جعبه، لیبل کارتن، لیبل بارکد و… مناسب است. دستگاه Apf-100 دارای سنسور متحرک می باشد و به سمت چپ یا راست حرکت می کند این ویژگی موجب می شود تا دستگاه عملکرد دقیق تری برای لیبل زنی داشته باشد. سرعت عملکرد دستگاه کاملا مرتبط با سرعت اپراتور است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *